+48 697 410 168
0szt.

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta wad Towarów, konsumentowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi.
1. W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą w rozumieniu 43Kodeksu Cywilnego, wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towarów.
2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu Towaru (paragon, rachunek lub faktura) wraz z opisem przyczyny zwrotu.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do Sprzedawcy, Klient powinien odesłać wadliwy Towar, przesyłką pocztową pod adres:
TERMOPOL 2
Biuro Obsługi Klienta
ul. Batorego 4
37-700 Przemyśl
lub dostarczyć osobiście również pod ww. adres.
 
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub zaliczeniem pocztowym.
5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym Towarem.
6. Po uznaniu reklamacji Sprzedawca może:
a)  przesłać Towar pełnowartościowy;
b)  przesłać inny Towar wybrany przez Klienta z oferty na swój koszt; albo
c)  jeśli powyższe nie będzie możliwe, zwrócić cenę za Towar.
 
7. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Zamówieniem postanowienia §7 ust. 3 i 4 Regulaminu Stosuje się odpowiednio.
8. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu nie są objęte gwarancją Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami.