Szanujemy prywatność Użytkowników naszego Sklepu Internetowego, dlatego przetwarzamy posiadane Dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokładając najwyższej staranności, aby Dane osobowe Użytkowników były bezpieczne. Niniejsza Polityka prywatności zawiera informacje o tym kim jesteśmy, jakie informacje o Użytkownikach i ich Dane osobowe gromadzimy, gdy korzystają ze Sklepu Internetowego, oraz w jakim celu i w jaki sposób wykorzystujemy te informacje i Dane osobowe. W Polityce prywatności wyjaśniamy też, jakie prawa przysługują Użytkownikom w związku z przetwarzaniem ich Danych osobowych.
1. Jakich pojęć używany w Polityce prywatności
1) Administrator – Euroterm TGS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu pod adresem: ul. Stefana Batorego nr 4, 37-700 Przemyśl, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000759674, z kapitałem zakładowym w kwocie 570 800,00 zł, o numerze NIP: 7952551886, numerze REGON: 381996441, numerze rejestrowym BDO: 000195282, będąca właścicielem marki Hydrotermo i Sklepu Internetowego;
2) Dane osobowe - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak: imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
3) Formularz Kontaktowy – elektroniczny formularz dostępny na Stronie Internetowej Sklepu umożliwiający wysłanie wiadomości do Administratora;
4) Formularz Rejestracji – elektroniczny formularz dostępny na Stronie Internetowej Sklepu umożliwiający rejestrację w Sklepie Internetowym i utworzenie Konta Klienta;
5) Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Stronie Internetowej Sklepu umożliwiający złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym;
6) Klient –osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w tym która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży lub Umowę o Usługę Elektroniczną;
7) Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Administratorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
8) Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonujący z Administratorem czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
9) Konto Klienta - indywidualny dla każdego Klienta zbiór informacji w systemie teleinformatycznym Administratora dotyczący danego Klienta, tworzony po dokonaniu przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym i dostępny każdorazowo po zalogowaniu, z którego wynika możliwość dostępu do określonych funkcjonalności Sklepu Internetowego wskazanych w Regulaminie Sklepu Internetowego;
10) Sklep Internetowy lub Sklep – zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna podłączona do sieci Internet prowadzona przez Administratora, za pośrednictwem której Klient może złożyć zamówienie w celu zawarcia Umowy Sprzedaży oraz korzystać z Usług Elektronicznych, dostępna na stronie internetowej pod adresem www.hydrotermo.pl;
11) Strona Internetowa Sklepu Internetowego lub Strona Internetowa Sklepu - strony internetowe, pod którymi Administrator prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie hydrotermo.pl;
12) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość – bez jednoczesnej fizycznej obecności obu stron - za pośrednictwem Sklepu Internetowego pomiędzy Klientem a Administratorem;
13) Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego przez Administratora na rzecz Klienta, na indywidualne żądanie Klienta;
14) Użytkownik – Klient będący osobą fizyczną;
15) Polityka prywatności – niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego Hydrotermo.pl;
16) Regulamin Sklepu Internetowego – regulamin Sklepu Internetowego Hydrotermo.pl dostępny na stronie internetowej pod adresem www.hydrotermo.pl w zakładce „Regulaminy”;
17) RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1.).
2. Kto jest Administratorem Danych osobowych i jak można się z nami skontaktować
1. Administratorem Danych osobowych Użytkownika w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego jesteśmy my, czyli Euroterm TGS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu pod adresem: ul. Stefana Batorego nr 4, 37-700 Przemyśl, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000759674, z kapitałem zakładowym w kwocie 570 800,00 zł, o numerze NIP: 7952551886, numerze REGON: 381996441, numerze rejestrowym BDO: 000195282, będąca właścicielem marki Hydrotermo i Sklepu Internetowego.
2. Użytkownik może kierować pytania dotyczące przetwarzania jego Danych osobowych oraz przysługujących mu praw, kontaktując się z nami:
1) przesyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@hydrotermo.pl;
2) za pośrednictwem Formularza Kontaktowego;
3) w formie pisemnej, pisząc na adres: Sklep Internetowy Hydtoremo.pl, Euroterm TGS sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 4, 37-700 Przemyśl.
3. Jakie Dane osobowe przetwarzamy i jakie informacje o Użytkowniku gromadzimy
1. Przetwarzamy Dane osobowe uzyskane od Użytkownika takie jak:
1) imię i nazwisko;
2) adres do korespondencji;
3) adres poczty elektronicznej (adres e-mail);
4) numer telefonu;
5) adres do faktury;
a w przypadku Użytkownika będącego Przedsiębiorcą ponadto:
6) nazwa firmy, pod którą Użytkownik będący Przedsiębiorcą prowadzi działalność gospodarczą;
7) numer NIP.
W związku z tym, że w Sklepie Internetowym świadczymy różne Usługi Elektroniczne oraz zawieramy Umowy Sprzedaży, różny jest zakres przetwarzanych przez nas Danych osobowych Użytkownika. W punkcie 5. Polityki prywatności przedstawiamy zakres Danych osobowych Użytkownika przetwarzanych w związku z korzystaniem z poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego, a także główne cele i podstawy prawne, na których opieramy przetwarzanie Danych osobowych Użytkownika.
2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Użytkownika powoduje, że gromadzimy dane uzyskane z urządzenia Użytkownika, z którego następuje dostęp do Sklepu. Te dane mogą być gromadzone z wykorzystaniem plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies znajduje się w punkcie 11. Polityki prywatności.
4. W jaki sposób gromadzimy Dane osobowe i informacje
Dane osobowe i informacje o Użytkowniku gromadzimy w następujących sytuacjach:
1) Użytkownik sam przekazuje nam swoje Dane osobowe, np. wypełniając Formularz Rejestracji, Formularz Zamówienia, Formularz Kontaktowy lub zapisując się na Newsletter;
2) Użytkownik przekazuje nam swoje Dane osobowe w drodze korespondencji elektronicznej oraz tradycyjnej;
3) Użytkownik korzysta ze Sklepu Internetowego.
5. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Dane osobowe
1. Poniżej przedstawiamy główne cele oraz podstawy prawne przetwarzania przez nas Danych osobowych Użytkownika.
2. Użytkownik może przekazać nam swoje Dane osobowe za pomocą formularzy elektronicznych dostępnych na Stronie Internetowej Sklepu:
1) Formularz Rejestracji:
Ø Cel przetwarzania Danych osobowych: Dane osobowe przekazane w ramach Formularza Rejestracji przetwarzamy w celu rejestracji, utworzenia i prowadzenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego;
Ø Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o Usługę Elektroniczną „Formularz Rejestracji” oraz umowy o Usługę Elektroniczną „Konto Klienta” (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
Ø Zakres Danych osobowych niezbędnych do rejestracji i utworzenia Konta Klienta: adres poczty elektronicznej (adres e-mail), imię i nazwisko, utworzenie hasła (podczas rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym Użytkownik samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego Konta);
Rejestracja i utworzenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna. Rejestracja w Sklepie Internetowym nie jest konieczna do złożenie zamówienia, zawarcia Umowy Sprzedaży oraz korzystania z Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
2) Formularz Zamówienia:
Ø Cel przetwarzania Danych osobowych: Dane osobowe przekazane w ramach Formularza Zamówienia przetwarzamy w celu realizacji Umowy Sprzedaży, w tym do wystawienia i przesłania faktury dokumentującej zakup, dostarczenia towaru, świadczenia usługi, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego;
Ø Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o Usługę Elektroniczną „Formularz Zamówienia” oraz Umowy Sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
Ø Zakres Danych osobowych niezbędnych do złożenia zamówienia: dane do faktury, to jest imię i nazwisko oraz adres, a w przypadku Użytkownika będącego Przedsiębiorcą - nazwa firmy, pod którą prowadzi działalność gospodarczą, adres oraz numer NIP, a także adres poczty elektronicznej (adres e-mail), numer telefonu, adres dostawy (jeśli towar zamówiony za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma być dostarczony przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia).
3) Formularz Kontaktowy oraz Formularz „Zapytaj o Produkt”, które umożliwiają wysłanie wiadomości elektronicznej do Administratora:
Ø Cel przetwarzania Danych osobowych: Dane osobowe przekazane w ramach Formularza Kontaktowego oraz Formularza „Zapytaj o Produkt” przetwarzamy w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość;
Ø Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o Usługę Elektroniczną „Formularz Kontaktowy” lub „Zapytaj o Produkt” (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
Ø Zakres Danych osobowych niezbędnych w celu wysłania wiadomości za pomocą Formularza Kontaktowego oraz Formularza „Zapytaj o Produkt”: adres poczty elektronicznej (adres e-mail).
4) Formularz zamówienia Newslettera:
Ø Cel przetwarzania Danych osobowych: Dane osobowe przekazane w ramach formularza subskrypcji Newslettera przetwarzamy w celu przesyłania Użytkownikowi zamówionego Newslettera;
Ø Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o Usługę Elektroniczną „Newsletter” (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
Ø Zakres Danych osobowych niezbędnych w celu zamówienia Newslettera: adres poczty elektronicznej (adres e-mail).
3. Użytkownik może przekazać nam swoje Dane osobowe także w inny sposób niż wskazany powyżej, np. kierując do nas korespondencję elektroniczną lub tradycyjną niezwiązaną z Usługami Elektronicznymi świadczonymi na jego rzecz ani Umową Sprzedaży zawartą pomiędzy nami a Użytkownikiem:
Ø Cel przetwarzania Danych osobowych: Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej lub tradycyjnej niezwiązanej z Usługami Elektronicznymi świadczonymi na rzecz Użytkownika ani inną zawartą z nim umową przetwarzamy wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi w sprawie, której dotyczy korespondencja;
Ø Podstawa prawna: niezbędność przetwarzania do realizacji celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Ponadto, sytuacja, w której przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub podmiot trzeci, stanowi podstawę prawną przetwarzania przez nas Danych osobowych Użytkownika w szczególności w celu:
1) obsługi reklamacji w przypadku, gdy Użytkownik złoży taką reklamację;
2) kontaktowania się w celach związanych z zawartą umową;
3) poprawy jakości Usług Elektronicznych oraz ich dostosowania do potrzeb Użytkowników:
4) dochodzenia naszych roszczeń i obrony naszych praw.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania przez nas Danych osobowych Użytkownika jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego Danych osobowych.
4. Dane osobowe Użytkownika przetwarzamy również, gdy jest to niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), w szczególności w celu:
1) wykonania ciążących na nas obowiązków podatkowych;
2) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych.
5. Do przetwarzania Danych osobowych Użytkownika upoważnia nas także zgoda Użytkownika na przetwarzanie jego Danych osobowych w jednym lub większej licznie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). W zakresie, w jakim podstawą prawną przetwarzania przez nas Danych osobowych jest zgoda Użytkownika na przetwarzanie jego Danych osobowych, Użytkownik może cofać zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Jeżeli będziemy planować przetwarzać Dane osobowe w celu innym niż cel, w którym te Dane zostały pozyskane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformujemy o tym Użytkownika, którego Dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzielimy mu wszelkich innych stosownych informacji.
6. Wymóg podania Danych osobowych
1. Dane osobowe, których podanie przez Użytkownika jest niezbędne do korzystania z poszczególnych Usług Elektronicznych oraz zawarcia Umowy Sprzedaży, są każdorazowo oznaczone przez nas i wyróżnione w formularzach elektronicznych dostępnych na Stronie Internetowej Sklepu od danych, których podanie zależy od uznania Użytkownika. Podanie Danych osobowych oznaczonych w formularzu elektronicznym jako wymagane jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy (umowy o Usługę Elektroniczną lub Umowy Sprzedaży) za pośrednictwem Sklepu Internetowego – bez podania tych Danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Podanie Danych osobowych nieoznaczonych w formularzu elektronicznym jako wymagane jest dobrowolne i zależy od uznania Użytkownika. Podanie danych osobowych jest również dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia reklamacji zgłaszanej przez Użytkownika.
2. Użytkownik może przeglądać Stronę Internetową Sklepu, w szczególności korzystać z Usług Elektronicznych: „Przeglądanie”, „Wyszukiwanie”, „Porównywanie Towarów” bez podania swoich Danych osobowych.
7. Jak chronimy Dane osobowe
1. Wiedząc, że Dane osobowe należy chronić przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, modyfikacją, nieuprawnionym dostępem i ujawnieniem lub pozyskaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, oraz realizując obowiązujące w tym zakresie wymagania prawne, w Sklepie Internetowym w sposób szczególny dbamy, aby Dane osobowe były bezpieczne, stosując w tym celu odpowiednie środki techniczne lub organizacyjne, które są adekwatne do stwierdzonych zagrożeń mających wpływ na poziom ryzyka dla poszczególnych systemów, rodzajów zbiorów, kategorii i zakresu przetwarzanych Danych osobowych („integralność i poufność”).
2. Dokładamy szczególnej staranności, aby Dane osobowe Użytkowników były:
1) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”);
2) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami („ograniczenie celu”);
3) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane („minimalizacja danych”);
4) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; w razie potrzeby należy podjąć wszelkie rozsądne działania, aby Dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane („prawidłowość”);
5) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”).
8. Przez jaki czas przechowujemy Dane osobowe
1. Dane osobowe Użytkownika przetwarzamy tylko przez taki okres, jaki jest uzasadniony celem, dla którego Dane osobowe były zebrane i na jaki pozwalają przepisy prawa.
2. Dane osobowe przechowujemy przez okres:
1) do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, przy czym Dane osobowe Użytkownika służące do wysyłki Newslettera przechowujemy:
Ø w przypadku, gdy Newsletter został zamówiony przez Użytkownika nieposiadającego Konta Klienta w Sklepie Internetowym - przez 2 lata od dnia rezygnacji z Usługi Newsletter;
Ø w przypadku, gdy Newsletter został zamówiony przez Użytkownika posiadającego Konto Klienta w Sklepie Internetowym - przez 2 lata od dnia usunięcia Konta Klienta;
2) sześciu miesięcy – w przypadku Danych osobowych Użytkownika przekazanych w ramach Formularza Kontaktowego oraz Formularza „Zapytaj o Produkt”;
3) do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa – w przypadku Danych osobowych Użytkownika przetwarzanych w celu wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
4) do momentu realizacji naszych prawnie usprawiedliwionych celów lub do momentu wniesienia sprzeciwu - w przypadku Danych osobowych Użytkownika przetwarzanych w celu realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów, przy czym Dane osobowe Użytkownika przetwarzane w celu dochodzenia naszych roszczeń i obrony naszych praw przechowujemy w tym celu do momentu wyegzekwowania dochodzonego roszczenia lub przedawnienia roszczenia, w zależności które ze zdarzeń nastąpi wcześniej;
5) do momentu cofnięcia zgody lub realizacji celu jakiego zgoda dotyczyła - w przypadku przetwarzania Danych osobowych Użytkownika na podstawie zgody Użytkownika. Cofnięcie zgody jest możliwe w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Kto może być odbiorcą Danych osobowych
1. Odbiorcami Danych osobowych Użytkownika mogą być podmioty trzecie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych przez nas na podstawie Regulaminu Sklepu Internetowego, w szczególności uczestniczące w realizacji Umowy Sprzedaży i umowy o Usługę Elektroniczną. Odbiorcami Danych osobowych Użytkownika mogą być: podmioty pośredniczące w zamawianiu usług kurierskich, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie w celu doręczenia przesyłki, podmioty prowadzące serwisy obsługujące płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności, w celu i na zasadach określonych w regulaminach korzystania z usług tych serwisów, dostawcy usług IT, w szczególności podmioty, które technicznie pomagają nam sprawnie prowadzić Sklep Internetowy, dostawcy usług hostingu lub usług teleinformatycznych, podmioty oferujące zawarcie umowy o kredyt konsumencki, podmioty przetwarzające dane w celu windykacji naszych należności, podmioty, przy pomocy których możemy wykonywać na rzecz Użytkownika usługi w przypadkach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi archiwizowania dokumentów, doradztwa podatkowego, prawnego, usługi księgowe, związane z przesyłaniem wiadomości elektronicznych w celu marketingu bezpośredniego.
2. Zawsze dbamy o to, aby przekazanie Danych osobowych Użytkownika innym podmiotom nie wpłynęło na bezpieczeństwo tych danych. Dlatego każdorazowo zobowiązujemy podmioty, z którymi współpracujemy, do stosowania nie mniej rygorystycznych zasad przetwarzania Danych osobowych niż my stosujemy, zgodnie z przepisami prawa.
3. Dane osobowe Użytkownika co do zasady nie są przez nas przekazywane do innych krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednakże zwracamy uwagę, że wykorzystujemy w Sklepie Internetowym usługę analizy stron Google Analytics, dostarczaną przez firmę Google z siedzibą w USA. Zgodnie z wymogami RODO, przekazanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (w tym do USA) może nastąpić, jeżeli Komisja Europejska wyda decyzję stwierdzającą, że dany kraj zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. W dniu 12 lipca 2016 r. Komisja Europejska podjęła decyzję o przyjęciu umowy tzw. Tarczy Prywatności UE-USA, stwierdzając tym samym, że Stany Zjednoczone zapewniają odpowiedni poziom ochrony Danych osobowych Europejczyków. Tarcza Prywatności jest mechanizmem samocertyfikowania dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych. To ramy uznane przez Komisję Europejską za zapewniające odpowiedni poziom ochrony Danych osobowych przekazywanych z podmiotu Unii do przedsiębiorstwa z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, a zatem jako element gwarancji prawnej dla takich operacji przekazywania danych. Zgodnie z oświadczeniem Google dotyczącym Tarczy Prywatności UE-USA, Google przestrzega zasad określonych w ramach programu Tarcza Prywatności UE-USA. Certyfikat Google jest dostępny na stronie internetowej https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI.
4. Narzędzie Google Analytics wykorzystuje pliki cookies – pliki tekstowe, które są przechowywane na komputerze Użytkownika. W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację Użytkownika) do analizowania sposobu korzystania ze Sklepu Internetowego przez Użytkownika i generowania statystyk pomocnych nam w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy. Korzystając z usługi analizy stron Google Analytics gromadzimy takie dane jak: adres IP, z którego nastąpiło połączenie, adres URL żądania, nazwa domeny, typ przeglądarki, data i czas połączenia, źródło i liczba połączeń, otwierane strony Sklepu Internetowego, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach/podstronach, liczba kliknięć. Użytkownik może w łatwy sposób zapobiec zapisywaniu danych, które zostały pozyskane przy pomocy cookies i zablokować udostępnianie Google Analytics informacji o swojej aktywności w Sklepie Internetowym – w tym celu można pobrać i zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google dostępny na stronie internetowej https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
10. Prawa Użytkownika w związane z przetwarzaniem Danych osobowych
1. Każdemu Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich Danych osobowych:
a) osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od nas potwierdzenia, czy przetwarzane są Dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji o: (1) celu przetwarzania, (2) kategoriach Danych osobowych, (3) odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, (4) planowanym okresie przechowywania Danych osobowych (lub gdy nie jest to możliwe do ustalenia, kryteria ustalenia tego okresu), (5) prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, (6) prawie żądania od nas sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania dotyczących jej Danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, (7) źródle danych – jeśli Dane osobowe nie zostały odebrane od osoby, której dane dotyczą, (8) zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, (9) stosowanych zabezpieczeniach w przypadku przekazywania Danych osobowych do państwa trzeciego;
b) dostarczamy osobie, której dane dotyczą, kopię dotyczących jej Danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Udostępnienie pierwszej kopii danych jest wolne od opłat, natomiast za każde kolejne możemy pobrać opłatę administracyjną w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udzielamy powszechnie stosowaną drogą elektroniczną;
c) prawo uzyskania kopii Danych osobowych nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób. Wymaga się, aby kopia danych przekazana do udostępnienia była wolna od danych osób trzecich (np. poprzez anonimizację lub zaciemnienie kopii);
2) prawo do uzupełnienia i sprostowania swoich Danych osobowych:
a) osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych Danych osobowych, w tym przez złożenie dodatkowego oświadczenia;
b) osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania dotyczących jej Danych osobowych, które są nieprawdziwe;
c) informujemy o sprostowaniu lub uzupełnieniu Danych osobowych każdego odbiorcę, któremu uprzednio ujawniono Dane osobowe. Na żądanie osoby, której dane dotyczą, informujemy ją o tych odbiorcach;
3) prawo do usunięcia swoich Danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”):
a) osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących jej Danych osobowych, a my mamy obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć Dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: (1) Dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane, (2) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, (3) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 RODO wobec przetwarzania, (4) Dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, (5) Dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlegamy;
b) odmówimy spełnienia żądania usunięcia danych w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne: (1) do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, (2) do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlegamy, (3) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
c) informujemy o usunięciu Danych osobowych każdego odbiorcę, któremu uprzednio ujawniono Dane osobowe. Na żądanie osoby, której dane dotyczą, informujemy ją o tych odbiorcach;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania swoich Danych osobowych:
a) osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach: (1) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość Danych osobowych – ograniczenie przetwarzania trwa przez okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych, (2) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu Danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania; (3) nie potrzebujemy już Danych osobowych do przyjętych celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 4) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych – ograniczenie przetwarzania trwa do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione podstawy występujące po naszej stronie są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
b) jeśli na mocy żądania osoby, której dane dotyczą, przetwarzanie zostało ograniczone, przez czas trwania ograniczenia jedyną dopuszczalną formą przetwarzania przez nas takich Danych osobowych jest ich przechowywanie. Dane osobowe przeznaczone do ograniczonego przetwarzania zostają stosownie oznakowane klauzulą „ograniczone przetwarzanie” – zwłaszcza w kontekście ich przetwarzania w systemach IT;
c) Dane osobowe, względem których przetwarzanie zostało ograniczone, możemy przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego;
d) zanim podejmiemy decyzję o uchyleniu ograniczenia przetwarzania, poinformujemy o tym osobę, której dane dotyczą i która zażądała ograniczenia;
e) poinformujemy o ograniczeniu przetwarzania Danych osobowych każdego odbiorcę, któremu uprzednio ujawniono Dane osobowe. Na żądanie osoby, której dane dotyczą, informujemy ją o tych odbiorcach;
5) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania swoich Danych osobowych:
a) osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej Danych osobowych w przypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez nas, w tym profilowania. W takim przypadku nie wolno nam już przetwarzać tych Danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
b) jeżeli Dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej Danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, wniesie sprzeciw wobec przetwarzania do celów marketingu bezpośredniego, Danych osobowych nie wolno nam już przetwarzać do takich celów;
6) prawo do przenoszenia Danych osobowych:
a) osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego Dane osobowe jej dotyczące, które nam dostarczyła, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód z naszej strony, jeżeli: (1) przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy oraz (2) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
b) wykonując prawo do przenoszenia danych osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania, by Dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe;
c) skorzystanie przez osobę z prawa do przenoszenia danych nie wyklucza możliwości skorzystania z prawa do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
d) realizacja prawa do przenoszenia danych nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób – tym samym jest to przesłanka do odmowy realizacji prawa do przenoszenia Danych osobowych;
7) prawo do niepodlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i która wywołuje wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływa na osobę, chyba że decyzja: (1) jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między osobą, której dane dotyczą, a nami, (2) jest dozwolona prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, któremu podlegamy i które przewiduje właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą, lub (3) opiera się na wyraźnej zgodzie osoby, której dane dotyczą;
8) prawo do wycofania zgody, jeśli przetwarzanie danych oparte jest na zgodzie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podobnie, przetwarzanie Danych osobowych Użytkownika, który cofnął zgodę, będzie legalne, jeśli, mimo cofnięcia zgody, będziemy mogli przetwarzać dane Użytkownika na innej podstawie albo gdy będziemy zobowiązani przepisami prawa do dalszego przetwarzania tych danych;
9) prawo do złożenia skargi. W przypadku naruszenia przez nas przepisów o ochronie danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę w zakresie przetwarzania jej Danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Skargę można złożyć osobiście w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa lub wysłać na adres biura Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wskazany powyżej;
10) prawo do informacji na temat przetwarzania Danych osobowych Użytkownika. Podejmujemy odpowiednie środki, aby w zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formie, jasnym i prostym językiem udzielić osobie, której dane dotyczą, wszelkich informacji, o których mowa w art. 13 i 14 RODO (w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą).
2. Osobę, która chciałaby skorzystać z przysługujących jej praw, w szczególności w przypadku zamiaru wycofania zgody na przetwarzanie Danych osobowych, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@hydrotermo.pl lub pisząc do nas na adres: Sklep Internetowy Hydrotermo.pl, Euroterm TGS sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 4, 37-700 Przemyśl.
3. Informacji o działaniach podjętych w związku z otrzymanym żądaniem udzielimy osobie, której dane dotyczą, bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania (z możliwością przedłużenia terminu o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub dużą liczbę żądań – co wymaga poinformowania o takim przesunięciu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia). Jeśli osoba, której dane dotyczą, przekazała nam swoje żądanie elektronicznie, w miarę możliwości informacje także przekażemy elektronicznie, chyba że osoba, której dane dotyczą, zażądała innej formy.
4. Jeżeli nie podejmujemy działań w związku z otrzymanym żądaniem osoby, której dane dotyczą, to niezwłocznie - najpóźniej w terminie miesiąca od otrzymania żądania - informujemy o powodach niepodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz o skorzystaniu ze środków ochrony prawnej przed sądem.
5. Wniosek/żądanie osoby, kopię naszej odpowiedzi oraz wszelkie informacje istotne dla przygotowania tej odpowiedzi przechowujemy przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi oraz załatwienia sprawy, z którą dana osoba zwróci się do nas, przy czym możemy przedłużyć ten okres o okres przedawnienia jej roszczeń wobec nas lub naszych roszczeń wobec tej osoby wynikających z przepisów prawa, jeśli przetwarzanie tych danych będzie niezbędne w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu obrony przed takimi roszczeniami.
6. Realizacja uprawnień przysługujących osobie, której dane dotyczą, jest wolna od opłat, chyba że żądania osoby są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne (w szczególności ze względu na swój ustawiczny charakter). W takim wypadku możemy pobrać rozsądną opłatę, uwzględniając administracyjne koszty udzielenia informacji, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań, albo odmówić podjęcia działań w związku z żądaniem. To na nas spoczywa obowiązek wykazania, że żądanie osoby ma ewidentnie nieuzasadniony lub nadmierny charakter.
11. Informacje o plikach cookies
1. Czym jest plik cookie
Cookie to mały plik tekstowy, zapisywany przez witrynę internetową na komputerze, telefonie lub jakimkolwiek innym urządzeniu Użytkownika, zawierający dane na temat korzystania Użytkownika z tej strony. W plikach cookie zawarte są różne informacje, które są często niezbędne, aby strona działała prawidłowo. Cookies są zaszyfrowane w taki sposób, aby osoby nieuprawnione nie miały dostępu do danych Użytkownika. Informacje zebrane na podstawie plików cookie możemy odczytać tylko my i nasi zaufani partnerzy.
2. Dlaczego używamy plików cookies
W Sklepie Internetowym korzystamy z plików cookies. Dzięki informacjom zawartym w plikach cookies i w zależności od wybranego przez Użytkownika zakresu stosowania plików cookies, wiemy w jaki sposób Użytkownik korzysta ze Sklepu Internetowego, m.in. zapamiętujemy jego ustawienia, i Strona Internetowa Sklepu może odpowiednio dostosować treści wyświetlane dla Użytkownika do jego potrzeb i oczekiwań, wyświetlania określonych reklam lub zaoferować pomoc Użytkownikowi. Pliki cookies pozwalają nam również zbierać statystyki: ile osób odwiedza Stronę Sklepu Internetowego, na jakie podstrony wchodzą. Możemy również poprawiać i dostosowywać Stronę Sklepu Internetowego, aby Użytkownik mógł łatwiej znaleźć najważniejsze dla niego informacje.
3. Na jakiej podstawie prawnej stosujemy pliki cookies
1. Jeżeli cookies nie są niezbędne dla zapewnienia prawidłowego działania Sklepu Internetowego oraz realizacji jego podstawowych funkcji, tj. dostarczenia Użytkownikowi usługi świadczonej drogą elektroniczną w tym zakresie, kiedy to podstawą prawną na jakiej stosujemy pliki cookies jest przepis prawa - art. 173 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem plików cookies jest możliwe wyłącznie na podstawie zgody Użytkownika. O wyrażenie stosownej zgody oraz dokonanie wyboru zakresu stosowania plików cookies zwracamy się do Użytkownika podczas pierwszej wizyty w Sklepie Internetowym z poziomu banera plików cookies, który pojawia się w widocznym i łatwo dostępnym miejscu. W zakresie, w jakim pliki cookies będą zawierać Dane osobowe Użytkownika, podstawą ich przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
2. Użytkownik może w każdej chwili zmienić wybrany zakres stosowania plików cookies w Ustawieniach na Stronie Sklepu Internetowego i wycofać wcześniej wyrażoną zgodę (ale niektóre części Sklepu Internetowego mogą wtedy nie działać prawidłowo) - nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem działań, których dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem oraz prowadzenia komunikacji, na którą uzyskaliśmy dodatkowe zgody. Stosowanie poszczególnych rodzajów cookies może zostać zablokowane również z poziomu przeglądarek internetowych. W przypadku korzystania z ustawień przeglądarki, sposób usunięcia plików cookies różni się w zależności od używanej przeglądarki internetowej. Informacje o sposobie usunięcia plików cookies powinny się znajdować w zakładce „Pomoc” wybranej przeglądarki internetowej. Ponadto, Użytkownik może sprzeciwić się działaniom Administratora opartym na Danych osobowych pochodzących z plików cookies, w zakresie w jakim podstawą działań Administratora jest prawnie uzasadniony interes. Rezygnacja z plików cookies pozwalających na wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań Użytkownika nie oznacza, że Użytkownik nie będzie otrzymywać żadnych reklam podczas korzystania ze Strony Sklepu Internetowego – w takiej sytuacji w dalszym ciągu będzie otrzymywał taką samą ilość reklam, nie będą one jednak dostosowane do aktualnych potrzeb i preferencji Użytkownika.
4. Czy pliki cookies zbierają Dane osobowe
Gdy Użytkownik korzysta ze Sklepu Internetowego ma możliwość wyboru zakresu stosowania plików cookies, a następnie wyrażenia stosownej zgody odpowiadającej wybranemu zakresowi. W zależności od tego na jaki zakres stosowania plików cookies Użytkownik wyraził zgodę, pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią Danych osobowych (nie pozwalają na identyfikację Użytkownika). Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą - przypisanie pewnych zachowań konkretnemu Użytkownikowi, np. przez powiązanie ich z danymi podanymi przy rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym, a tym samym zostać uznane za Dane osobowe. Dotyczy to w szczególności plików cookies, na których stosowanie Użytkownik wyraził zgodę podczas korzystania ze Sklepu Internetowego (np. cookies marketingowe, które pomagają nam lepiej dostosować się do potrzeb naszych Klientów).W stosunku do informacji zbieranych przez pliki cookies, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują postanowienia Polityki prywatności. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być przetwarzane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz Użytkownika, opisanych powyżej. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
5. Z jakich plików cookies korzystamy
1. Na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczamy pliki cookies: niezbędne, analityczne, funkcjonalne i reklamowe.
1) Niezbędne pliki cookies: Są to wymagane pliki cookie. Dzięki nim strona naszego Sklepu Internetowego funkcjonuje poprawnie. Umożliwiają one przeprowadzenie niezbędnych operacji na stronie oraz zapewniają prawidłowe działanie podstawowych funkcji, takich jak możliwość zalogowania się lub dodania produktu do „Koszyka” w trakcie składania zamówienia w Sklepie Internetowym. Strona Internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez niezbędnych plików cookie. Bez nich korzystanie ze Strony Sklepu Internetowego lub złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym byłoby niemożliwe, dlatego niezbędne pliki cookie są zawsze włączone;
2) Analityczne pliki cookies: Te pliki cookie umożliwiają nam zbieranie danych analitycznych i prowadzenie statystyk dotyczących odwiedzin oraz źródeł ruchu na Stronie Sklepu Internetowego, co pozwala ocenić i usprawnić jej działanie. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził stronę naszego Sklepu Internetowego. W przypadku analitycznych plików cookies korzystamy z narzędzia Google Analytics;
3) Funkcjonalne pliki cookies: Te pliki cookie umożliwiają zapewnienie lepszej funkcjonalności Strony Sklepu Internetowego oraz dostosowanie jej do wyborów i preferencji Użytkownika. Jeżeli Użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, niektóre usługi dostępne na stronie naszego Sklepu Internetowego mogą nie działać poprawnie;
4) Reklamowe pliki cookies: Dzięki tym plikom cookie możemy wraz z naszymi partnerami (np. Google, portale społecznościowe: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube) dopasować wyświetlane treści reklam, ofert i rabatów do indywidualnych preferencji i potrzeb Użytkownika. Te pliki cookie mogą być wykorzystane w celu stworzenia profilu zainteresowań Użytkownika, aby treści wyświetlane na Stronie Sklepu Internetowego i w mediach społecznościowych były dla ciekawe dla Użytkownika. Jeśli Użytkownik zdecyduje się nie akceptować reklamowych plików cookie, nie umieścimy ich na jego urządzeniu, a Użytkownik będzie otrzymywać od nas mniej trafne treści.
2. Ze względu na okres przechowywania w ramach Sklepu Internetowego stosujemy dwa rodzaje plików cookies: sesyjne i stałe.
1) Sesyjne pliki cookies są plikami tymczasowymi, które zbierają informacje o czynnościach Użytkownika na Stronie Internetowej Sklepu i są przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Te cookies są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie;
2) Stałe pliki cookies pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich ręcznego usunięcia w przeglądarce internetowej przez Użytkownika. . Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona.
Poniższa tabela wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystujemy pliki cookie na Stronie Internetowej Sklepu.
Nazwa | Rodzaj | Cel wykorzystania | Okres ważności | Stosowanie |
---|---|---|---|---|
mage-messages | sesyjny | Śledzi komunikaty o błędach i inne powiadomienia wyświetlane użytkownikowi, takie jak komunikat o zgodzie na korzystanie z plików cookie i różne komunikaty o błędach. Komunikat jest usuwany z pliku cookie po wyświetleniu go kupującemu. | 365 Dni | własny |
PHPSESSID | stały | Przechowuje nazwę użytkownika zalogowanego na stronie oraz klucz szyfrujący. Informacje te są wymagane, aby umożliwić użytkownikowi zalogowanie się na stronie internetowej bez konieczności podawania nazwy użytkownika i hasła przy każdej odwiedzanej stronie. | 365 Dni | własny |
private_content_version | sesyjny | Dodaje losowy, unikalny numer i czas do stron z zawartością klienta, aby zapobiec ich przechowywaniu w pamięci podręcznej na serwerze. | 1 Dzień | własny |
persistent_shopping_cart | sesyjny | Przechowuje klucz (ID) trwałego koszyka, aby umożliwić przywrócenie koszyka dla anonimowego klienta. | 30 dni | własny |
section_data_ids | sesyjne | Przechowuje informacje o kliencie związane z działaniami zainicjowanymi przez kupującego, takimi jak np. informacje o procesie zamówienia | 30 dni | własne |
form_key | sesyjny | Środek bezpieczeństwa, który dodaje losowy ciąg do wszystkich wysyłanych formularzy, aby chronić dane | Do końca sesji | własny |
mage-translation-storage | sesyjny | Przechowuje przetłumaczoną treść na żądanie kupującego. | 1 dzień | własny |
mage-translation-file-version | sesyjny | Przechowuje wersję tłumaczeń w zasobach lokalnych. | 1 Dzień | własny |
user_allowed_save_cookie | sesyjny | Wskazuje, czy użytkownik sklepu zezwala na zapisywanie plików cookie. | 365 Dni | własny |
product_data_storage | sesyjny | Przechowuje konfigurację danych o produktach związanych z Ostatnio oglądanymi / Porównywanymi produktami. | 30 Dni | własny |
mage-cache-sessid | sesyjny | Wartość tego cookie wywołuje czyszczenie lokalnej pamięci podręcznej. | Do końca sesji | własny |
Nazwa | Rodzaj | Cel wykorzystania | Okres ważności | Stosowanie |
---|---|---|---|---|
__utma | sesyjny | Rozróżnia kupujących i sesje .Ten plik cookie jest tworzony w momencie uruchomienia biblioteki JavaScript, gdy nie ma istniejącego pliku cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. | Do końca sesji | własne |
__utmt | sesyjny | __utmt: Używane do zarządzania szybkością żądań. | Do końca sesji | własne |
__utmb | sesyjny | Określa nowe sesje/wizyty. Ten plik cookie jest tworzony w momencie uruchomienia biblioteki JavaScript, gdy nie istnieje jeszcze plik cookie __utmb. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. | Do końca sesji | własne |
_utmz | sesyjny | Zapisuje źródło ruchu lub kampanię, która wyjaśnia, w jaki sposób klient trafił na Twoją stronę. Plik cookie jest tworzony w momencie uruchomienia biblioteki JavaScript i jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. | Do końca sesji | własny |
__utmv | sesyjne | Przechowuje dane zmiennych niestandardowych na poziomie użytkownika. Ten plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. | Do końca sesji | własne |
add_to_cart | sesyjny | Przechwytuje SKU produktu, nazwę, cenę i ilość usuniętą z koszyka oraz udostępnia te informacje do przyszłej integracji przez skrypty innych firm. | 365 dni | własne |
guest-view | sesyjny | Przechowuje identyfikator zamówienia, którego używają klienci sklepu dla gości, aby uzyskać status zamówienia. | Do końca sesji | własny |
login_redirect | sesyjny | Zachowuje stronę docelową, która była ładowana zanim klient został skierowany do logowania. | Do końca sesji | własny |
store | sesyjny | Weryfikuje konkretny widok sklepu / lokalizację wybraną przez kupującego. | 30 dni | własny |
mage-cache-storage | sesyjny | Lokalne przechowywanie treści specyficznych dla odwiedzającego, które umożliwiają korzystanie z funkcji handlu elektronicznego. | 30 Dni | własny |
mage-cache-storage-section-invalidation | sesyjne | Wymusza lokalne przechowywanie określonych sekcji zawartości, które powinny zostać unieważnione. | 30 Dni | własny |
Nazwa | Rodzaj | Cel wykorzystania | Okres ważności | Stosowanie |
---|---|---|---|---|
recently_compared_product | sesyjny | Przechowuje identyfikatory produktów dla ostatnio porównywanych produktów. | 30 Dni | własny |
recently_compared_product_previous | sesyjny | Przechowuje identyfikatory wcześniej porównywanych produktów, aby ułatwić nawigację. | 30 Dni | własny |
recently_viewed_product | sesyjny | Przechowuje identyfikatory wcześniej oglądanych produktów, aby ułatwić nawigację. | 30 Dni | własny |
recently_viewed_product_previous | sesyjny | Przechowuje identyfikatory ostatnio oglądanych produktów w celu ułatwienia nawigacji. | 30 Dni | własny |
BizoCustomSegments | stały | Analiza reklam w serwisie LinkedIn | 24 tygodnie | Osób trzecich |
BizoID | stały | Analiza reklam w serwisie LinkedIn | 24 tygodnie | Osób trzecich |
fbp | stały | Plik cookie jest ustawiany przez Facebooka w celu wyświetlania reklam na Facebooku lub w sieci reklamowej facebooka | 3 miesiące | Osób trzecich |
fr | stały | Plik cookie jest ustawiany przez Facebooka w celu wyświetlania odpowiednich reklam oraz mierzenia i ulepszania reklam | 3 miesiące | Osób trzecich |
Tabela podlega bieżącej aktualizacji pod kątem plików cookies wykorzystywanych przez Administratora. Dokładamy wszelkich starań, aby tabela uwzględniała wszystkie aktualnie wykorzystywane przez nas pliki cookies. Zawsze będą to jednak pliki cookies wykorzystywane do analogicznych celów jakie znajdziesz w tabeli. Jeśli chcesz być na bieżąco z wykazem stosowanych przez nas plików cookies, zalecamy regularne sprawdzanie aktualnej treści Polityki.
12. Odnośniki do innych stron
W ramach Sklepu Internetowego mogą być zamieszczone odnośniki (linki) do innych stron internetowych (www) umożliwiające Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do tych stron internetowych. Nie mamy wpływu na prowadzoną przez ich administratorów politykę prywatności oraz wykorzystywanie plików cookies. Zalecamy, aby przed skorzystaniem z zasobów oferowanych przez inne strony internetowe, każdy Użytkownik zapoznał się z dokumentem dotyczącym polityki prywatności oraz wykorzystywania plików cookies, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich braku skontaktował się z administratorem danej strony celem uzyskania informacji na ten temat. Nasza Polityka prywatności dotyczy tylko Sklepu Internetowego.
13. Postanowienia końcowe
1. Polityka prywatności jest dostępna na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.hydrotermo.pl w zakładce „Polityka Prywatności”.
2. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian Polityki prywatności w przypadku zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Polityki prywatności lub nałożenia na nas określonych obowiązków przez organy państwa, a także w celu usprawnienia działania Strony Internetowej Sklepu i obsługi Użytkowników. O treści zmian Polityki prywatności oraz dacie jej wejścia w życie każdorazowo poinformujemy przez zamieszczenie w widoczny sposób na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem www.hydrotermo.pl informacji o zmianie Polityki prywatności zawierającej zestawienie zmian. Zmiany Polityki prywatności wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o zmianie. Zmiany będą wprowadzane w sposób nienaruszający zasad przetwarzania Danych osobowych Użytkowników.
3. Niniejsza wersja Polityki prywatności obowiązuje od dnia 30/05/2022r.